Как бързо да облекчите стреса?

Следните съвети ще ви помогнат бързо да облекчите стреса?

Как бързо да облекчите стреса? Ако усещате, че стигате до точката на кипене, похапнете малко ядки . Те са богати на основни хранителни вещества, участващи в производството на серотонин, витамини В и Е и антиоксиданти, които могат да ви помогнат да се борите със стреса.

Освен ядките, за подобряване на настроението ви ще помогнат и други храни, съдържащи витамини от група В: говеждо, риба, мляко, извара, броколи, водорасли, мюсли. Яденето на храни, съдържащи пълнозърнести храни, предотвратява скокове в нивата на кръвната захар.

Как бързо да облекчите стреса?
Как бързо да облекчите стреса?

Боровинките, касисът и ягодите ще помогнат за попълване на запасите от витамин С.
Масажът на ушната мида е много ефективно средство . В тях са концентрирани огромен брой акупунктурни точки.

По този начин имате положителен ефект върху различни органи.


Чаша зелен чай също ще помогне за облекчаване на стреса . Зеленият чай съдържа вещества, които помагат на организма ефективно да се противопоставя на стресови ситуации. Но е по-добре да откажете кафе, силен черен чай.


Купете си бижу. Чуждестранни психолози проведоха проучване, по време на което се оказа, че купуването на бижута носи специални ползи за психичното ни здраве. Оказа се, че по време на монтажа им изпадаме в състояние, подобно на транс, и за известно време изпадаме от реалността, изключвайки се от стресова ситуация.

Може би това е на генетично ниво. В крайна сметка бижутата от незапомнени времена се приписват на магически свойства, те се използват по време на сеанси на нипнотерапия и като амулети. Ето защо, ако сте в нервно състояние, вземете кутията за бижута и преминете през нея за няколко минути.

Как бързо да облекчите стреса?

Направете сесия за ароматерапия. Намерете уединена стая, приглушете светлините или по-добре запалете свещи, включете приятна музика и арома лампа. Добавете етерично масло от лавандула или самостоятелно направена антистресова смес към ароматната лампа, седнете удобно на фотьойл и легнете на дивана и се отпуснете.


Прочетете интересна книга. Изследователите заключават, че от всички дейности, които облекчават стреса, четенето е най-ефективно. След шест минути четене нивото на стрес спада с 68%, музиката го намалява с 61%, а разходката сред природата с 42%.