Как да привлечем повече клиенти?

Научете тактики за привличане на трафик към вашия бизнес за електронна търговия, като преобразувате този трафик в купувачи.

Онлайн маркетингът помага на компаниите за електронна търговия да използват рекламни тактики, за да привличат трафик към нашия бизнес за електронна търговия, да преобразуват този трафик в платени клиенти и да задържат тези клиенти след покупката.

Цялостната маркетингова стратегия за електронна търговия се състои от маркетингови тактики както на, така и извън вашия уебсайт. Силната маркетингова стратегия помага за изграждане на осведоменост за марката, повишаване на лоялността на клиентите и в крайна сметка увеличаване на продажбите ни.

Как да привлечем повече клиенти?

Ето някои практически идеи, които да ви помогнат да увеличите продажбите си:

Вземете последователи за вашите имейл маркетингови кампании
Хубав блог за цифрово студио – Вземете абонати за вашите имейл маркетингови кампании
Когато мислим за възвръщаемост на инвестициите, имейл маркетингът е един от най -ефективните канали, когато става въпрос за стимулиране на продажбите и генериране на продажби от настоящи клиенти.

Имейлът има предимството да предлага по -интимно взаимодействие, като изпраща съобщение до личната ви пощенска кутия и това е формат, в който можем да обясним много други неща, които може да не се поберат в публикация в социалните медии.

Как да привлечем повече клиенти
Как да привлечем повече клиенти

За да започнете с имейл маркетинга и да привлечете абонати, важно е да направите видими и да насърчите абонатите, например, в блог, ако имаме такъв, или в изскачащ прозорец при влизане в нашия онлайн магазин.

Намалете броя на изоставените колички за пазаруване


Хубав блог за цифрово студио – Намалете изоставените колички за пазаруване
Много хора, които влизат в нашия магазин и добавят артикули в количката си, в крайна сметка не купуват.

Възможно е много от тези потенциални клиенти, които са изоставили избрани артикули, да бъдат поканени да завършат покупката си. За да направим това, можем да се разграничим, като предложим нови предимства като безплатна доставка или отстъпки.

Възползвайте се от модерна социална мрежа като Instagram
Хубав блог за цифрово студио – Възползвайте се от модерна социална мрежа като Instagram
С милиони ежедневно активни потребители, това е една от най -бързо развиващите се социални мрежи, която ни позволява да свързваме потребителите с марки.

Направете страхотни снимки, проучете хаштагове, които работят най -добре за вашата аудитория, и изберете най -добрите моменти за публикуване.

Може да се интересувате от ангажиране на нашата аудитория, например чрез провеждане на конкурси в Instagram.

Можете също така да стартирате промоции в Instagram.

Работете с вашите имейл маркетингови кампании
Хубав блог за цифрово студио – Често можем да изпращаме имейли като този до нашите абонати.
В допълнение към получаването на нови имейл адреси, ние трябва редовно да дефинираме нашата стратегия за изпращане.

Често можем да изпращаме имейли по следния начин до нашите абонати:

Приветствено писмо;
Предлагайте отстъпки;
Редовен бюлетин с продуктови съвети, оферти, новини;
Предлагайте подходящо съдържание на нашата аудитория;
Поискайте вашето мнение относно продуктите, които сте закупили, за да подобрите продуктите или нашите услуги;
Специални дни като Черен петък или Свети Валентин.
Чат с вашите потребители
Хубав блог за цифрово студио – чат с вашите потребители
Един от най -добрите начини за увеличаване на продажбите и подобряване на клиентското изживяване е чрез чат на живо на нашия уебсайт. Възможността за взаимодействие в реално време ще помогне на нашите купувачи да преодолеят бариерите за покупка в цифровата среда.

Възползвайте се от съдържателния маркетинг


Nice Digital Studio Blog – Възползвайте се от съдържателния маркетинг
Клиентите оценяват възможността да проектират блог с допълнително съдържание, свързано с директните продажби, както и чудесен инструмент, когато става въпрос за насочване и насочване на покупките.

Бизнесът с електронна търговия трябва редовно да прави блог, за да комуникира с клиентите и да повишава класирането в търсачките.

По същия начин има и други опции, които могат да допълнят нашия блог и да бъдат много интересни, като например публикуване на други уебсайтове като гост, създаване на ръководства, които да помогнат на клиентите да използват нашите продукти по -ефективно или хостинг на подкаст, където те ни показват като някои експерти в нашия сектор.

Оптимизирайте продуктовите си страници


Хубав блог за цифрово студио – оптимизирайте продуктовите си страници
Оптимизирането на нашия процент на реализация ускорява реализациите в нашата електронна търговия и следователно ни помага да увеличим продажбите.

За да приложим тези подобрения, трябва да проведем както качествени, така и количествени изследвания, така че да имаме мултидисциплинарна визия за това кои области могат да бъдат подобрени в преобразуванията на нашия уебсайт.

След като проведем нашето изследване, за да идентифицираме предизвикателства и възможности, можем да разработим хипотези и тестове, за да видим кои подходи генерират най-много продажби, следвайки предположения като ориентиран към растежа дизайн.

Разработете планове за лоялност


Хубав блог за цифрово студио – разработете планове за лоялност
Фокусирането върху задържането на клиенти е най -печелившият начин за увеличаване на нашите онлайн продажби. Нашите най -лоялни клиенти генерират много важен процент от нашите приходи.

Един от начините да възнаградите лоялни клиенти и тези, които харчат много, е чрез програма за лоялност. Планът за лоялност може да бъде от полза както за клиентите, така и за нашия бизнес с електронната търговия. Това е стимул за повече покупки и ни държи в центъра на вниманието на най -лоялните ни клиенти.

Например, може да имаме програма, базирана на точки, която може да бъде осребрена за отстъпки, безплатна доставка или подаръци.

Оптимизирайте вашия сайт за мобилни устройства


Хубав блог за цифрово студио – Оптимизирайте вашия сайт за мобилни устройства
За много онлайн търговци на дребно продажбите на смартфони скоро ще надхвърлят или надхвърлят продажбите на настолни компютри.

Оптимизирането на вашия магазин за мобилни устройства означава много повече от просто създаване на дизайн, който отговаря на вашите нужди. Като първа възможност той разработва нашия уебсайт за мобилни посетители.

Това може да изисква да направите голям бутон за добавяне в количката на всички страници с мобилни продукти, за да улесните посетителя да добави нашите продукти в количката или да подобри скоростта на нашия уебсайт.

Можем също така да компресираме нашите изображения в по -нови формати за компресиране като WEBP, за да накараме изображенията да се зареждат по -бързо.

Настройване на електронна търговия


Персонализирането е особено ефективна маркетингова тактика за увеличаване на онлайн продажбите. Въз основа на данни за поведението на нашите потребители на уебсайта, можем да персонализираме преживяването според техните предишни действия и предпочитания, така че да дадем приоритет на това, което те ще се интересуват да купуват повече.

Персонализирането също е изключително полезно, когато нашата електронна търговия е международна и нашите клиенти може да се интересуват от различни продукти в зависимост от това къде се намират. Например, много е възможно някой в ​​Мадрид да не иска същите дрехи като в Киев.

Поставете клиента в центъра на вниманието
Хубав блог за цифрово студио – поставете клиента в центъра на вниманието
Нашите винаги ще търсят най -добрия продукт. Като мениджъри на електронната търговия трябва да оценим пазарното търсене, за да знаем какво ги интересува.

При провеждането на нашето изследване можем да разчитаме на:

Маркетингово проучване;
Изследване на ключови думи;
Какви са тенденциите в социалните мрежи.
Използвайте вашите коментари и оценки
Хубав блог за цифрово студио – Използвайте вашите коментари и оценки
Използването на генерирано от потребителите съдържание е чудесен начин за създаване на „социално доказателство“. Ако потенциалните клиенти видят, че хора като тях редовно купуват продукти, те ще бъдат по -уверени, че ще направят същото.

Потребителите са по-склонни да се доверят на информация от онлайн рецензии на трети страни, отколкото на самата марка.

Добър пример е как Ebay често придружава коментари и оценки на своите продукти с „домашни“ снимки на продукта.

Използвайте функцията „списък с желания“
Хубав блог за цифрово студио – Използвайте функцията за списък с желания
Списъците с желания са перфектното решение, което имат много компании за електронна търговия. Полезно е както за това да знаете какво да подарите на други хора, така и за съхранение на продукти, които са много интересни за вас.

Използвайки имейл маркетинг или приложение, ако имаме такова, можем да настроим напомняне, за да убедим купувачите да направят последната стъпка в закупуването на тези продукти, към които преди това са проявявали интерес.

Създайте оформление, което улеснява клиентите да получат това, което искат

Лошото потребителско изживяване води до загуба на клиенти. Много онлайн магазини имат грешки като:

Труден за четене шрифт
Неразбираема навигация
Липса на ясно ценностно предложение
Работата за подобряване на процента на реализация на нашия уебсайт може да ни накара да се наложи да сегментираме продуктите по различен начин или да осъзнаем, че на страницата има излишък от продукти, което трябва да намери подходящ баланс между текст и визуализация. елементи или да направят призивите за действие по -видими и ангажиращи.

Никога не спирайте да подобрявате вашия онлайн магазин
Хубав блог за цифрово студио – никога не спирайте да подобрявате вашия онлайн магазин
С този списък с тактики имате няколко начина да ви помогнем да увеличите трафика и да увеличите продажбите си в електронната търговия.

Винаги, когато искаме да увеличим трафика и реализациите, последователността изглежда е проблем и най -добрият ни съюзник е да останем съсредоточени.