Начина да увеличите продажбите с онлайн маркетинг

Увеличете трафика
Всеки посетител на сайта е вашият потенциален клиент. Единственият начин да се увеличи „масата“ на посещаемостта е да се увеличи обхватът на публиката. Проверете дали използвате максимално всички възможни канали за трафик.

Социални мрежи
Стартирайте и не напускайте корпоративни социални мрежи: група във Facebook или акаунт в Instagram могат да „стрелят“ по всяко време поради вирусна публикация. Опитайте различни видове съдържание – всичко може да стане популярно: забавна статия, експертен коментар на горещи новини, видео обучение, полезна инфографика. Има смисъл B2B сегментът да разпространява съдържание сред бизнес общностите. Лесно е да ги намерите: анализирайте с кои общности лидерите в бранша споделят своите публикации.

Промоция в търсачките


Събра семантичното ядро, напълни сайта със съдържание, но няма трафик?

Проверете вътрешната техническа оптимизация на сайта: премахнете дубликатите, коригирайте грешки в кода, затворете техническите страници от индексиране и т.н.
Анализирайте вътрешната оптимизация на съдържанието : мета тагове, заглавия, срещания на ключови думи, уникалност на съдържанието, без грешки и други подобни.
Постоянно търсете точки на растеж : разширете каталога, разработете блог, намерете нови начини за разпространение на съдържание.

Начина да увеличите продажбите с онлайн маркетинг
Начина да увеличите продажбите с онлайн маркетинг


Интернет услуги
Yandex и Google

Използвайте услугите на Yandex, подходящи за вас, за да привлечете трафик – Карти, Район, Услуги и техните аналози от Google.

Агрегатори

В някои индустрии – недвижими имоти, медицина, туризъм, агрегаторите са не само основните конкуренти в резултатите от търсенето, но и допълнителни канали, от които могат да бъдат привлечени посетителите.

Други услуги

Разпространявайте информация за компанията и продуктите до популярни интернет услуги

Ключът към успеха на рекламните кампании е постоянната оптимизация :
стартирайте система за анализ от край до край : без нея няма да видите броя на потенциалните клиенти и тяхната цена

деактивирайте и минус неподходящи и „боклук“ фрази

увеличете офертите за най -ефективните ключови думи

актуализирайте семантичното ядро ​​на стари текстове, преработете ги за нови намерения, добавете вложени заявки

добавете нови услуги, продукти, предимства, имена на нови специалисти към USP и оферти

разделено тестване

заменете рекламите с ниска конверсия и мащабирайте най -ефективните

деактивирайте твърде скъпите сайтове и тези, които не водят до потенциални клиенти

Не се фокусирайте само върху реклами в мрежата за търсене и YAN, запомнете ремаркетинг и ретаргетинг.