Ценни съвети за наемане на дигитална агенция за работа по Ваши проекти

Днес дигиталните агенции предлагат богата гама от услуги, като започнем от изграждането на качествен и добре изглеждащ сайт и стигнем до неговата SEO оптимизация.Запознаване с терминология и казуси

Ако сте нов в начина на работа на дигиталната реклама, то си струва  да обърнете  внимание на специфичните термини, за да разберете как работят тези процеси. Тогава ще стане ясно от какво точно се нуждае бизнесът, какви неща трябва да попита агенцията и какъв ефект може да се очаква от работата й – по отношение на измервания, доклади и резултати.

ценни съвети за наемане на дигитална агенция
Ценни съвети за наемане на дигитална агенция

Определяне на прогнозния бюджет

След като си поставите целите, трябва да установите приблизителен бюджет, тоест сумата, която сте готови да похарчите за онлайн бизнес. Това може да бъде трудна задача, ако компанията търси агенция за първи път, така че си струва да помолите колеги или познати от бранша за помощ. Сумите могат да варират значително в зависимост от конкретни цели и проекти. Ето защо е важно да се изработи добре първата точка, за да се търсят препоръки с разбиране за всички специфични задачи.

Агентско проучване

Хубаво е да обърнете внимание на фирмения сайт на дигиталната агенция.

Когато посещавате уебсайта на агенцията, обърнете специално внимание на рецензиите и страниците в социалните медии. Не забравяйте да проучите опита на екипа и служителите, наградите и споменаванията в пресата.

Дори и да няма разяснения относно специализациите на компанията на сайта, това може да се разбере от услугите, които най -често се намират в специален раздел. Ако те не отговарят на вашите очаквания, струва си да проверите други агенции, които са специализирани в точно това, от което се нуждаете.

Анализ на функционалността и външния вид на сайта

Струва си да обърнете внимание на сайта на самата агенция: колко лесно е да се движите в нея, дали има приятен дизайн и цветова схема, колко време се зареждат страниците и дали можете бързо да отидете до основната информация. По начина, по който една компания третира своите цифрови решения, понякога може да се прецени работата й с марки.

Понякога обаче съдържанието и външният вид на сайта не са от основно значение. Например, ако се интересувате от SEO оптимизация, може да се окаже изкушаващо да прецените дадена агенция по това колко лесно е да намерите нейния ресурс със заявка за търсене. Може би обаче представителите на компанията предпочитат да не губят време за популяризиране на уебсайта си и вместо това да работят по проекти на клиенти. Следователно този фактор е важен само при търсене на определени услуги, например разработването на уеб сайт.

Онлайн отзивите

Вижте какви отзиви има компанията. Ясно е, че най -вероятно на сайта ще има само положителни оценки, но с тяхна помощ ще можете да разберете силните страни на компанията. Ако прегледът е неясен, сух и няма конкретни данни, агенцията вероятно е свършила лоша работа.

Оценките не трябва да бъдат решаващ фактор при наемането на компания, но могат да дадат обща представа за това как са действали с другите клиенти и дали са постигнати желаните резултати.


Обобщение на статията

Ако работите в силно конкурентна индустрия, има смисъл да потърсите агенции или фрийлансъри, които са специализирани в тази ниша. Те ще знаят точно откъде да започнат и какво да правят. Проверете обаче кои са техните конкуренти, за да няма конфликт на интереси. Както при избора на други агенции, поискайте казуси и потърсете рецензии.

Надяваме се, че статията Ви е била полезна.